L’Associació

L’Associació de Comerciants de La Rambleta compta en l’actualitat amb 16 comerços associats situats, en la seva majoria, en la zona coneguda com la Rambleta de Pablo Iglesias. L’entitat, que va néixer l’any 2016, té com a principal objectiu la defensa dels interessos dels comerços i empreses de La Rambleta i la representació d’aquest col•lectiu davant l’Administració.

A més, amb la creació d’aquesta associació es van fixar altres metes com fomentar la cohesió del teixit comercial i empresarial d’aquesta zona i la col•laboració i participació en aquells projectes del barri que contribueixin a millorar la competitivitat i la promoció de les empreses que hi operen.

Objectius de l’Associació

El principal objectiu de l’Associació de Comerciants de La Rambleta és defensar els interessos de comerç de La Rambleta i zones pròximes en general i dels comerços associats en particular.

Objectius de l’associació

Establir contactes amb la resta d’entitats del barri de La Prosperitat, organitzacions i entitats públiques del territori.

Potenciar l’activitat comercial de La Rambleta.

Fomentar la cooperació entre els comerços i els comerciants.

Potenciar el comerç de proximitat.

Fomentar accions de sostenibilitat als comerços.

Contribuir a la millora de la competitivitat del comerç i desenvolupar altres accions que fomentin la millora econòmica i social del barri.

El nostre principal objectiu és vetllar pel comerç de proximitat, ajudar en tot allò que sigui a la nostra mà i continuar donant vida al barri de La Prosperitat. Perquè si alguna cosa tenim clar és que, el petit comerç, el comerç de barri, sempre ha estat i serà aquí. I aquesta confiança i proximitat és el que ens fa únics.

Esther Rodríguez

residenta de l’Associació de Comerciants de La Rambleta